Veelgestelde vragen

Voor jouw gemak hebben wij de veelgestelde vragen die wij bij Huijer.nl vaak ontvangen verwerkt in een mooi overzicht.

Blijf je vragen houden? Neem dan contact met ons op.

Huijer.nl foto van bed in winkel

Wat is de levertijd van producten?

We zetten bij producten in onze webshop informatie over de beschikbaarheid en de levertijd. Dit is een globaal overzicht dat algemeen te hanteren is:

  • Kleine bestellingen op voorraad bijvoorbeeld bedtextiel: 1-3 werkdagen
  • Kleine bestellingen niet op voorraad bijvoorbeeld bedtextiel: 3-7 werkdagen
  • Grote bestellingen op voorraad zoals bedden, boxsprings, matrassen: 1-3 weken
  • Grote bestellingen niet op voorraad zoals bedden, boxsprings, matrassen: 2-6 weken

Van kleine bestellingen krijg je een Track & Trace code die wij toesturen zodra het product bij ons vertrekt. Bij grote bestellingen houden wij jou zelf op de hoogte en plannen persoonlijk een leverafspraak in.

Wat zijn de verzendkosten van producten?

In Nederland hanteren wij géén verzendkosten. Wij bezorgen alle producten thuis en als het voor jou niet makkelijk is dragen wij ook zorg voor montage.

Tarieven voor verzending naar andere landen zoals België of Duitsland verwerken wij in het afrekenproces.

Levert Huijer.nl ook in het buitenland?

Aansluitend op de vorige vraag: ja, wij leveren naar alle hoeken van de wereld.

Heb je een speciale bestelling of een zeer aparte bestemming, bijvoorbeeld in jouw tweede huis op de Noordpool of de maan, neem contact op via chat, mail of telefoon en onze medewerkers denken met je mee. Ook als jouw bestemming onverhoopt niet tussen onze opties staat. Samen komen we eruit!

Hoe stuur ik eventueel producten retour?

Het komt gelukkig niet vaak voor maar het kán gebeuren dat een product geen goede match is met jou en/of jouw verwachtingen. Retour sturen of omruilen kan dan binnen 14 dagen via het retourformulier. De enige uitzondering is producten die special voor jou op maat zijn gemaakt.

Hoe maak ik een service melding?

Bij een defect product of onvrede over wat dan ook, komen wij je direct tegemoet. Wij nemen alleen genoegen met een tevreden klant. Neem contact met ons op en wij maken het in orde.

Wat is de 100 dagen omruilgarantie?

De 100 dagen omruilgarantie is een extra slot op de deur na het zorgvuldige aankoopproces. Proef liggen in de winkel en samen met onze vakbekwame adviseurs tot de beste keuze komen dekt heel veel af. Maar het is wel een lekker gevoel wanneer je thuis op het ‘slaapsysteem’ ligt, weet dat wanneer er na een paar weken toch iets opduikt dat je minder blij maakt, je gewoon contact met ons kan opnemen. Dan is het mogelijk om gebruik te maken van de 100 dagen omruilgarantie. Daaraan zitten enkele voorwaarden verbonden die wij hieronder voor jou categoriseren.

Voorwaarden van de 100 dagen omruilgarantie

  • De garantie geldt op de hele collectie van Huijer.nl met uitzonder van showroommodellen, outlet modellen of aankopen zonder advies van onze adviseurs.
  • De garantie is GEEN “geld terug” garantie, samen zoeken we naar een betere keuze.
  • De garantie geldt 100 dagen, maar voor het uitproberen hanteren we wel een periode van 30 dagen. Wennen is essentieel wanneer je een nieuw slaapsysteem koopt.
  • Bij aanschaf van een complete boxspringset nemen wij, indien nodig, de hele set terug, tenzij comfort gericht verbeterd kan worden door bijvoorbeeld vervanging van matras.
  • Het is eenmaal mogelijk gebruik te maken van de garantie.
  • Bij omruil heeft het nieuwe systeem minimaal dezelfde waarde, bij hogere waarde is bijbetaling van het verschil een optie.
  • De garantie vervalt bij beschadiging, bevuiling of breuk.
  • Is de aankoop gedaan tijdens een korting of actie, dan is de korting niet van toepassing op het nieuwe artikel. We zorgen dat er geen korting op korting ontstaan.
  • De 100 dagen omruilgarantie heeft als uitgangspunt comfort en ondersteuning. Kleur en/of maatvoering vallen daar vanzelfsprekend buiten.
  • Je bent altijd welkom in de winkel om geheel vrijblijvend een passend slaapadvies aan te laten meten door één van onze gespecialiseerde slaapadviseurs.

Gebruikmaken van de 100 dagen omruilgarantie? Klik dan hier.